Wat ga je doen?
De functie is afwisselend doordat je zowel administratieve als sociale verantwoordelijkheden krijgt. Zo zorg je voor de ledenadministratie, maar ben je ook het eerste aanspreekpunt voor leden, bewoners en collega’s. Dat kan een spontaan bezoekje aan de balie zijn, maar ook op afspraak, telefonisch of per mail.
Als Secretariaatsmedewerker ben je het visitekaartje voor de vereniging. Je bemant idealiter vijf ochtenden per week de balie en staat bezoekers vriendelijk te woord. Je behandelt vragen over uiteenlopende onderwerpen, bijvoorbeeld algemene informatie over de vereniging, lidmaatschap, bezichtigingen, onderhoud of achterstallige betalingen. Sommige vragen kun je zelf beantwoorden, andere vragen stuur je door naar de juiste persoon. Het contact met leden en huurders kan soms intensief zijn. Dat betekent dat je betrokken, sociaal en empatisch bent, maar soms ook stevig in je schoenen moet staan.
Verder is jouw oog voor detail waardevol voor de hele organisatie. Je zorgt bijvoorbeeld voor in- en uitschrijvingen om de ledenadministratie op orde te houden. Ook bied je ondersteuning aan bijvoorbeeld de Medewerker Verhuur, de Secretariaatsmedewerker Verenigingszaken en vrijwilligersinitiatieven van de leden. Daarnaast pak je andere ondersteunende werkzaamheden op, zoals vooraadbeheer voor het kantoor en het inplannen van afspraken. Kortom: een mooie parttime functie waarin je volledig tot je recht kunt komen en je steentje kunt bijdragen aan een mooiere samenleving.
Bekijk functieprofiel