Wat ga je doen?
In je rol verenig je eigenlijk drie rollen: die van Personal Assistant, Office Manager en Projectmanager. Je houdt zorgvuldig Erik zijn mailbox bij, plant afspraken efficiënt in zijn agenda, zodat hij daar geen omkijken naar heeft. Je verzorgt mailings over trainingen, huurt indien nodig een externe ruimte, en stuurt eventuele follow-up mails. De boekhouding ligt in handen van een externe boekhouder, met wie jij contact onderhoudt. Eens per maand handel je facturatie af, en zorg je dat alle bonnetjes en andere administratieve zaken voor deze boekhouder op orde zijn.
Als het om het reilen en zeilen op kantoor gaat, vloeit je taak als Personal Assistant moeiteloos over in die van Office Manager. Het kantoor moet er uiteraard altijd verzorgd uitzien, de koelkast gevuld en klanten moeten plezierig worden ontvangen. Als er iets kapot of op is, hoeft niemand je te vertellen actie te ondernemen, dat doe je uit jezelf.
Die proactiviteit is je tweede natuur, waarmee je ook graag andere zaken naar je toetrekt. Daar komt je rol als Projectmanager om de hoek kijken. Er is bij Next Level Freelancer namelijk volop ruimte om projecten op te pakken of te initiëren. Het optimaliseren van het CRM-systeem of meedenken over een nieuw learning managementsysteem dat ontwikkeld wordt, bijvoorbeeld. Ook de organisatie van het jaarlijkse kerstfeest en de zomerborrel ligt in jouw handen. Zie je iets in de organisatie wat beter kan of een project dat je graag op je zou willen nemen? Maak daar dan werk van! Initiatiefrijkheid is in deze rol geen nice-to-have, maar een absolute must. Als de oplossing niet meteen voor de hand ligt, zijn het je creativiteit en daadkracht die ervoor zorgen dat je toch het antwoord op de vraag hebt. Op die manier ben je niet alleen de steun en toeverlaat voor Erik, maar voor de hele organisatie.
Je werkt in een klein, informeel en gepassioneerd team waarin men voor elkaar klaar staat. Het werktempo ligt hoog, net als de standaard. Hoewel je het grootste deel van de week geacht wordt op kantoor te zijn, is er wel degelijk ruimte voor flexibiliteit. Hoe laat je binnenkomt of vertrekt is minder belangrijk; als het werk maar af is. Dat is ook precies hoe jij erin staat: je neemt graag ownership over je werk.
Als proactieve zelfstarter kun je de rol van Personal Assistant helemaal naar je hand zetten. Daar geeft Erik je alle ruimte voor, zeker als hij ziet dat je te midden van hectiek en drukte altijd het overzicht behoudt – en daar ook nog vriendelijk bij blijft lachen. Want dat doen ze veel bij Next Level Freelancer. Logisch: de klanten zijn blij, opdrachtgevers tevreden, het team enthousiast en de vibe is goed. En met jou erbij kan ‘ie alleen maar beter worden!
Download het gehele functieprofiel incl. interview met Erik:
Functieprofiel